

-Ако някой иска да каже нещо, да вдигне ръка.
Петърчо вдига ръка:
-Кажи Петърчо.
-Проверявам как работи системата

-Баце, аз съм женен. Какви пари, какъв живот.

Управител:
Веселин Василев, email: v.vasilev@flagman.bg
Главен редактор:
Катя Касабова, email: k.kassabova@flagman.bg
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Компанията ще продължи да инвестира в технологични иновации и подобряване на обслужването, за да гарантира най-доброто клиентско изживяване
Санкциите "бълха ги ухапала" са наложени за 7 случая на нелоялни практики за половин година
От потребителските организации настояват за по-прозрачни и справедливи условия, както и за засилване на контрола върху телекомите
Във всички страни от Европейския съюз, зона 1 частните клиенти могат да използват своите минути, SMS и MB
След като бъде завършен през 2025 г., проектът ще осигури непрекъсваеми 5G услуги в продължение на 450 км от София до Велестино
Заради лошо обслужване
Санкциите са през последните три години
Празнични предложения за смарт часовници с до 80% намаление и 50% отстъпка от плановете Unlimited Ultra и L очакват клиентите на телеком оператора през декември
Благотворителната кампания „Свързва ни доброто: дари за децата и А1 ще удвои сумата“ се провежда в полза на проект „Светулка“ за реновиране на педиатрични отделения
Тази награда е толкова ценна, защото идва от тестовете на нашите клиенти, заяви главният изпълнителен директор на A1 България